Regulamin programu lojalnościowego Smaki Alpaki

§ 1
DEFINICJE REGULAMINU

  1. Catering Smaki Alpaki, działający jako przedsiębiorstwo EFCG sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach ul. Partyzancka 161b 95-200, NIP: 7252186195, Organizator promocji „Program Lojalnościowy”, zwany dalej również Cateringiem.
  2. Platforma Dietly.pl – zwana dalej również Platformą (wyszukiwarką) to witryna internetowa działająca pod adresem: „https://dietly.pl„, dająca możliwość wyświetlania i porównywania ofert różnych cateringów dietetycznych, w tym Organizatora, oraz składania za jej pośrednictwem zamówień na dostawę zestawu dań wybranych z oferty Cateringu, prezentującego swoją ofertę na tej Platformie.
  3. Program Lojalnościowy – dalej Program, specjalna oferta skierowana do Klientów Cateringu Smaki Alpaki, mająca na celu złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy Dietly i uzyskanie w zamian punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
  4. Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca zamówienie w Cateringu Smaki Alpaki za pomocą Platformy Dietly.pl.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem Smaki Alpaki.
  6. Konto Klienta – spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.dietly.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych przez Catering Smaki Alpaki, w tym w szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering, zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi.
  7. Kod Polecający – specjalny kod przeznaczony dla nowych klientów, którym uczestnik Programu Lojalnościowego poleci Catering. Kod Polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
  8. Punkty Lojalnościowe – punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług, takich jak zniżka za zakup diety.
  9. Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe.

§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego pod nazwą „PROGRAM LOJALNOŚCIOWY” jest Catering Smaki Alpaki.
  2. Program Lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla osób fizycznych lub prawnych składających zamówienie w Cateringu Smaki Alpaki za pośrednictwem Platformy Dietly.pl.
  3. Celem Programu jest promowanie Cateringu Smaki Alpaki.
  4. Catering Smaki Alpaki nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy Regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
  5. Przed skorzystaniem z oferty Cateringu Smaki Alpaki zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
  6. Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
  7. Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres [e-mail cateringu]. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają bezpowrotnie skasowane.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów, ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
  9. Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
  10. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu Smaki Alpaki.

§ 3
TERMIN I MIEJSCE

  1. Catering jest uprawniony do: a) zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym momencie, b) całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Smaki Alpaki, c) usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
    1. zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie,
    2. całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Dietetyczny,
    3. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
  2. O planowanym zakończeniu Programu Catering Smaki Alpaki poinformuje Klientów na swojej stronie internetowej www.smakialpaki.pl oraz drogą e-mailową.
  3. W przypadku zakończenia przez Catering Smaki Alpaki udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
  4. Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering Smaki Alpaki zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie.